TÜRKİYE

Türkiye Narkotik Ekiplerinden Dev Darbe: Yılbaşından Bu Yana 23,9 Ton Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Bakan Çiftçi, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla önemli açıklamalarda bulundu. Sosyal medya hesabından paylaştığı mesajda, uyuşturucuyla mücadelede gelinen son noktayı değerlendirdi.

Bakan Çiftçi’nin ifadelerine göre, yılbaşından bu yana emniyet ve jandarma birimleri, uyuşturucu kaçakçılığına karşı toplam 24.757 başarılı operasyon gerçekleştirdi. Bu operasyonlar neticesinde, ülke genelinde toplam 23,9 ton uyuşturucu madde ile 71,9 milyon adet uyuşturucu hap ele geçirilerek piyasaya sürülmesi engellendi. Bu rakamlar, narkotik ekiplerinin kararlı mücadelesini gözler önüne seriyor.

Çiftçi, her anne ve babanın evladının güvenli bir geleceğe sahip olmasını arzuladığını belirterek, bu mücadelenin temelinde ailelerin bu kutsal beklentisi yattığını vurguladı. Ebeveynlerin çocukları için duyduğu endişe ve umut, uyuşturucu bağımlılığıyla savaşın en büyük motivasyon kaynağıdır. Bakan Çiftçi, uyuşturucuyla mücadeleyi, her bir evladın geleceğini koruma ve ailelerin umutlarını boşa çıkarmama sorumluluğu olarak tanımladı. ‘Bu mücadele, bize emanet edilen her çocuğun sağlıklı bir yaşam sürmesi için verdiğimiz kutsal bir savaştır’ sözleriyle kararlılıklarını dile getirdi.

Bakan Çiftçi, uyuşturucuyla mücadelede sadece suçluları yakalamanın yeterli olmadığını, asıl başarının önleyici faaliyetlerle elde edileceğini belirtti. Bu kapsamda, yılın ilk yarısında 3 milyon 338 bin 50 vatandaşa eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarıyla ulaşıldığını aktardı. Aileler ve gençler başta olmak üzere toplumun her kesiminde uyuşturucu bağımlılığına karşı farkındalık oluşturulduğunu vurguladı. Gençlere yönelik mesajında ise, yaşamın zorlukları karşısında asla umutsuzluğa kapılmamaları gerektiğini, devletin, ailelerin ve öğretmenlerin her zaman yanlarında olduğunu hatırlattı. Bakan Çiftçi, Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü vesilesiyle, gençlerin geleceğini korumanın milli bir görev olduğunu yinelerken, tüm gençlerin bağımlılık risklerinden uzak durması temennisinde bulundu.

Kaynak: https://www.trthaber.com/haber/turkiye/yilbasindan-bu-yana-239-ton-uyusturucu-ele-gecirildi-949431.html

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir