SPOR

NY Knicks’in 53 Yıl Sonra Şampiyon Olduğu NBA Finalleri’nden Sonra Akıllara Gelenler

seri 4-1 gibi ezici şekilde bitti gözükse de 7 maça bile sığmayacak kadar hikaye bıraktı

bu hali ile bile en iyi final serilerinden biri oldu birde 7 maça uzasaydı herhalde tarihteki en büyük final olurdu.

öyle bir seri ki spurs 5 maçın 5’ini de almaya yakındı, 4 tane kaybetti. yine öyle bir seri ki knicks biri efsanevi olmak üzere en az 2 maçı kaybetti yakında 2. beşler girer derken aldı götürdü.

gerçekten çok hikaye vardı, sene başı gelmesi ile dalga geçilen mike’nin karıyerleri itibari ile savunma özürlüsü olarak gözüken kat ve brunson ile en sıkı savunmayı yaptırması. harper adında bir çaylağın 30 yaşında yıldız gibi oynaması. azizlerin lordu olarak bilinen wemby’nin içindeki şeytanı gördüğümüz harika bir seri geçti.

knicks için mutluyum 53 seneden sonra hakederek şampiyon oldular. bu seride gösterdikleri yürek basketbolun çok üstündeydi. onlar için tek üzüntüm keşke seri 6. maçta msg’de bitseydi nasıl bir atmosfer olurdu çok merak ediyorum.

spurs’e gelirsek, eninde sonunda çaylak duvarına tosladılar. şuan geldikleri nokta knicks’in şampiyon olması kadar değerli. geçen sezon bu takım tanking takımları arasındaydı. bu sezon batıda 2. ve nba finaline çıktı. yaş ortalamaları henüz 22. onlar için gelecek göklerde evet bu seriyi kaybettiler ama adeta tek sezonla rekabetçi bir nba takımının senelerce kazanamayacağı hatta birçoğunun görmediği tecrübeyi edindiler.

Kaynak: https://eksiseyler.com/ny-knicksin-53-yil-sonra-sampiyon-oldugu-nba-finallerinden-sonra-akillara-gelenler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir